مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

خسته نشسته سالها غمگــین

همچو قناری در قفس وا کرد

زندونی بوده تهمتش سنگین

با زورِ بازو لوله ها تا کـرد

***

شکسته بالم در مسیرِ بـــــاز

در رفت و سوزش به دلم می زد

بدون پر در آسمون پـــرواز

دور شد و با طعنه می خنـدد

***

با تو دلم غریبه شد انگـــار

آخه چرا بی پرده می گفتی

تا تو نباشی قلبِ من بیمــار

تو بی وداع از دلم در رفتی

***

به خاطرم لحظه شماری کن

دور بزن حریم تنهایــی

منتظرت هستم و یاری کن

تو چون نسیمِ موجِ دریایی

***

می ترسم از رعدِ دلت امــروز

محرم رازم سال ها بـــودی

خودم می دونم این دلم پـیروز

حدس می زنم شکستی ، نابودی

***

جاسم ثعلبی (حسّانی) 19/11/1392

 





:: برچسب‌ها:
بی وداع ,
:: بازدید از این مطلب : 1374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : سه شنبه 22 بهمن 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی